Thursday, March 19, 2009

PniNG pENan kEPalA LaA!

huhu........
aku skang ni diserang pning penan kepala laa. aku tak tau lah nape. hari-hari lak tu dier duk pnin jer. ke aku ni diserang darah tinggi? tak mungkin, aku mne de ske makan masin-masin. manis-manis delah! nak wat keje seme tarak mood maaa... nak bersuke rie tarak mut, men game patung tarak mud, buat keje opis lagi tarak mut, mandi manda pun tarak mud, makan tarak mut gak. tido je ade mut.

macam-macam petue aku dah tes, seme tak jadi. bernafas pkai lubang idung kiri tak jadi gak. minum air 100 plus bebotol-botol tak jadi gak. makan active 5, toksah nak katelah dah sepapan aku duk telan dah. sampai abis penedol kat kedai runcit mutu blakang umah tu aku duk pi beli jer. kaye mutu blakang umah aku tu.

skang ni yang aku de mut duk TIDO jer. tujer yang aku bleh wat mse pnin penan kepale ni....

p/s: kepade sesape yang de petua tuk mujarabkan penyakit ni silalah ye bgtau kat aku ye

2 comments:

  1. ko bace quran...sembahyang hajat..mintak tenteram hehehehe.....

    ReplyDelete
  2. dapatkan tidur dan rehat yang cukup.
    jangan lupa solat 5 waktu.
    insyaallah.

    ReplyDelete

taip jangan tak taip...nyahh..