Wednesday, March 4, 2009

AtoMEn TarO dah datang!

Waaargghh......
boring gler aku keje skang ni. tarak orang nak layan aku nak borak-borak, makan, minum, teman gi toilet, bersiar-sia. HUH! dorang seme keje banyak. aku sendiri tak tau pe bende dorang duk wat. aku sorang jer yang duk melangut tarak keje. pegi keje makan gji buta jer. BUKAN KU PINTA TAU!

Kalo dulu aku gi keje bes jer seme kaki mengulor macam aku. tapi kat sini aku sorang jer petem macam tu. Woiiii... macam mane ni tarak orang nak ikut aku gi ngulor.. huhuhuhu.....

Atomen Taro datang lah! jom gi ngulor dengan aku........

1 comment:

  1. ahahahahah...msti ko dah bgong thap gaban ni..aku pun mkn gji buta gak ni...nsib abik tnet dhjung jri...jdi xla bosan sgat...jgn gtau bos aku dah la...krang byak keja plak dia bgi..ehh3

    ReplyDelete

taip jangan tak taip...nyahh..