Thursday, February 5, 2009

SaPAlaH PUnYEr KeTE Ni....



Aku tak tau dari mane aku dapat gambar ni. Tapi dah lama aku duk simpan jer. Skang ni aku nak kongsi dengan korang-korang seme. Ntah manusia manelah duk nak makeup kete sampai tahap macam ni. Tau la bru pakai kete. berpade-padeloh. Gilor ke pe manusia ni?

APEKEJADANYE!!!!. Malu makbapak nengok.

Baik ngaku sapenye kete ni?

PeRIngATan:
kepade rakan taulan aku jangan lah bertindak sedemikian rupa pada kereta anda! Kasihanilah keMALUan anda!

3 comments:

  1. ko tau hr tu gua nmpk keta ni kt k.sel..mmg gua rs nk langgar je keta ni..ganggu fokus gua mau speed je..

    ReplyDelete
  2. wahh.. timoh dah beli kete. siap mekap ngan kata-kata cinta lagi
    aww..

    ReplyDelete
  3. cantik ke tak cantik kete baru aki ni amy oii..

    ReplyDelete

taip jangan tak taip...nyahh..