Monday, April 6, 2009

SeRANGan di heNING mALAM!

Ade satu malam tu aku kene serang dengan kumpulan yang de ramai geng. Dorang-dorang seme badan kecik-kecik tapi bahaye giler. Yang aku peliknyer dari mane lah dorang seme-seme tu bleh masuk umah aku. Dah seminggu dah dorang duk serang aku. Bile lah dorang nak hentikan serangan hendap ni. Woi.... dah la serang aku tak larat oiii. Aku skang ni ble nak masuk tido jer mesti aku dalam ketakutan. Mane taknyer! ble malam jer bis badan-badan aku kene serang. Merah-merah badan aku. Dah macam orang berpenyakit dah.
Paling yang tak tahan sekali, mule-mule kene tulah. Huiihhh pepalih lah gatalnyer. Tahap gaban. Nak-nak tang tempat tu dah luke. Ble dah luke tu kene jer sikit air pdih nak mampus. Tapi semangat yang kental yang ader kat aku ni tahan kan aje walaupun sakit macam kene toreh-toreh dek pisau pastu prah dengan asam limau.
Aku skang jpe macam-macam doktor, bomoh, pawang, bidan, dukun, sami tapi seme tak bleh nak ubatkan. Aku dah wat report bomba, polis, tok kadi, askar, pak cik leman, mak piah seme takmoh layan. KENAPE?.Berhabisan duit dah satu hal duk pi beli riset lah, baigon lah, ambi piyor lah, racun lah seme tak jalan. Naik pening kepale den duk mikir macam mane nak musnahkan dorang ni.
Alahai pepijat sedunie bile lah korang seme nak hentikan serangan ni. Warghhh... tak tahan aku duk menggaru-garu dah macam kere dah aku ni!!! Warghhh....Tolonggg.....

1 comment:

  1. g jemur segala bantal, tilam n katil...cadar sarung bantal n gebor sile basoh pakai dettol...

    ReplyDelete

taip jangan tak taip...nyahh..