Wednesday, February 15, 2012

hiuss... banyaknyer sempat tak ni!

Huiss...
skang ni laju jer mase. keje makin lame makin menimbul. bru sampai opis tup tup dah nak balik dah. kejapnyer mase berlalu ek! rasenyer keje ni macam tak sempat nak setel dalam mase 8 jam bekerje ni. borang-borang yang nak kene keyin ni hari-hari duk menjerit-jerit kat aku. "keyin la! keyin la! ejaaa". nak jer aku hempok borang-borang ni. bile la aku nak dapat cuti panjang macam cuti bersalin aritu. uish.. seronoknyer klu dapat cuti macam tu. macam mane ek? nak cuti macam tu?. alahai koje bile la nak habis. takan habis pun seme tu! ari-ari ade pertukaran. bekerja la aku sampai pencen. koje-koje. "BEKERJALAH KITO SEKUATNYE, BERUSAHALAH KITO SEKUATNYER! LALALALA........"

2 comments:

  1. kalo nak cuti panjang2 ko plan ngan panjang laaaa............org lain xdpt nolong nya........ hahahaha.....

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete

taip jangan tak taip...nyahh..