Thursday, May 28, 2009

"Sayang mak!"

Hah!


semalam beday mak aku. Selang satu hari je ngan aku. Mse tahun 1984 dier sambut beday dier mse dalam pantang. tak dapat dier makan kek. Jadinye aku wish apy birth day mak.


SAYANG MAK! tarak sambut dengan dier sebab duk jauh.


tapi kakak aku sambut dengan mak aku. bukan main seronok tu.


dier sempat mms aku gambar kek yang dier wat tuk mak aku jer. Ari ibu bru ni dier buatkan cup cake tuk mak aku.





TADAMMMM.... Cantikan


ni hasil keje dier sendiri tuk mak aku sebagai time kasih.






Aku sayang mak aku. sebab dier sorang jer duk besarkan kitorang 5 beradik... hehehe...



3 comments:

  1. kem slm makcik PREDAH..kabo ke mak aok..

    AI LAP YU MAKCIK PREDAH

    ReplyDelete
  2. akak aok yg mane... si tati tu ke... kt mane dia skang ni weh

    ReplyDelete
  3. citah: keh dh bgtau dier. dier cakap takkan cakap i lap u jer adiohnyer mane? mane?

    Noj: akkak keh yang dila tu. y tati tu skang duk bente keje kat kesihatan. ader anok dah ek oak. hehehe...

    ReplyDelete

taip jangan tak taip...nyahh..